Старите берлински пичове знаят как да направят шум с тоалетите си.

Когато дойде време за пенсиониране, всички правят ясни избори. Някои заменават на село , други само гледат телевизор, а трети заемат пейките пред къщата, за да клюкарстват. На техния фон възрастна двойка от Берлин изглежда или ексцентрична, или хора с невероятен вкус и стил. Всичко, което правят, е да сменят ярките си тоалети .

Името му е Гюнтер Крабенхьофт, нейното е Брит Каня. Когато се описва, често се използва сравнението, че висококачественото вино само придобива вкус с течение на времето.

1. 

2.

3.

Те са млади по душа и тяло. Те танцуват при всяка възможност, редовно посещават културни събития и като цяло живеят много по-ярко от младите хора.

4.

Любимата им тема е закачливи, необичайни, екстравагантни тоалети. В същото време дрехите са доста практични и удобни.

5.

6.

С богат опит в този бизнес, Гюнтер и Брит могат да изглеждат като гости от миналото, или  като посетители от бъдещето, и като представители на света на висшата мода.

7.

Хипстърите плачат от завист, когато осъзнаят, че са толкова далеч от стария Гюнтер.

8.

9.

Най-интересното е, че двойката не смята поведението си за нещо провокативно и необичайно. За тях това е рутина, приятна и обичана, но рутина.

10. 

Добрите дрехи са направени да се носят. И зависи от повода дори да отидат на работа, на среща или просто на разходка.

11.

12.

Смешно е, но те нямат никакво образование в областта на модата и стила. Просто добър вкус и личен опит.

13.

В младостта си Гюнтер се подчинява на избора на родителите си и става готвач. Трудна работа, а модните дрехи там са безполезни.

14.

Но през свободното си време той се опитваше да чете модни списания, интересуваше се от нови продукти

15.

Гюнтер разбира хората, които се обличат просто. Но самият той обича да се откроява и с помощта на самите дрехи, техните комбинации и използвайки различни аксесоари.

16.

17.

Ако душата се нуждае от промяна, тогава външният вид също се нуждае от това.

18.

А душата на Гюнтер винаги се бунтува и търси нови усещания, така че не е изненадващо, че неговото вътрешно „аз“ се проявява толкова ярко

19.

20.