Какъв е основният проблем при постановочните кадри – авторите им обръщат твърде много внимание на основните обекти на преден план. Това е логично, но в същото време те често напълно забравят за фона, пренебрегват го. Всичко може да се случи там, включително нещо, което коренно ще промени цялостното впечатление от картината. И това е всичко, сега най-интересната част от картината е фонът.
Кадър от поредицата “Измисли име за снимката”
Момчето на заден план най-много обичаше да го снимат.
„Това е любимата ми снимка от собствената ми сватба“
„Исках да направя снимка на теле, но майка му също реши да участва“
Изведнъж се появи огромен скат и открадна цялото внимание на тази снимка.
Предполагаше се, че това е снимка на съпругата му с нейните саксии, но огледалото имаше други планове.
Птицата, разбира се, не е на заден план, а след това също изведнъж се превърна в главния герой на снимката
Дори жирафите знаят как да се забавляват на снимка.
Снимките в морето не вървяха по план
В идеалния случай! Шедьовър! Спешно до Лувъра!
Барманите са страхотни, не пропуснаха своя шанс!
Човекът на заден план знае най-добре как да си почива.
За нищо, че цял принц, но все пак там
Това винаги е така! Някои прегръщат, други негодуват.
Това показателен протест ли е на заден план?